پرتال دانشگاهی کشور پرتال دانشگاهی کشور
University Portal of Iran




کلمات مرتبط

    نتایج کارشناسی ارشد 1402 نتایج ارشد 1402 دفترچه کارشناسی ارشد دانشگاه آزاد امریه سربازی استخدام تامین اجتماعی استخدام شرکت نفت استخدام آموزش و پرورش استخدام بانک پذیرش بدون کنکور منابع کارشناسی ارشد منابع دکتری استخدام شهرداری آگهی استخدام پليس استخدام نیروی انتظامی لیست همایش های بین المللی لیست سمینار لیست کنفرانس سالن همایش مقاله ISI دانشگاه پيام نور استخدام بانک پاسارگاد سازمان سما استخدام بانک شهر استخدام بانک گردشگری آگهی استخدام بانک صادرات استخدام بانک پارسیان پودمانی علمی کاربردی 1402 استخدام دولتی استخدام استانداری استخدام آتش نشانی استخدام وزارت نيرو استخدام ديپلم استخدام برنامه نویس استخدام حسابدار نمونه سئوالات کارشناسی ارشد نمونه سئوالات دکتری ارزشیابی مدرک دانشگاه پیام نور فراگير دانشپذير مدرک دیپلم مدرک کارشناسی انتخاب رشته کنکور سراسری 1402 عدح.هق daneshgah پردیس دانشگاهی شهریه دانشگاهها آگهی استخدام تهران azad karshenasi arshad kardani peyvasteh azmoon konkoor mba مجازی mba یکساله مدرک mba


شاید دو دهه پیش کسی تصور نمی کرد پیدا کردن حتی ساده ترین شغل ها دارای یک شرط مشابه باشد. داشتن مدرک ICDL و آشنایی با مهارت های هفتگانه رایانه به عنوان مهمترین شرط استخدام در هر شرکت دولتی و خصوصی در نظر گرفته می شود. بدون تسلط بر مهارت های رایانه پیدا کردن شغل می تواند به یک آرزو بدل گردد. در دنیای امروز تمام مشاغل ارتباط مستقیم با کامپیوتر دارند و کسانی که متقاضی شغل مناسب هستند لازم است مهارتهای کامپیوتری را به خوبی یاد بگیرند که این مسئله تاثیر مستقیمی برای پیدا کردن شغل مناسب دارد. در سالهای اخیر با گسترش ویروس کرونا در سراسر جهان بسیاری از مشاغل به صورت دورکاری تبدیل شدند و داشتن سواد کامپیوتری از الزامات اصلی این شرایط است. در حقیقت برنامه‌های کامپیوتری انجام کارهای سخت و پیچیده را ممکن و آسان کرده‌اند. بنابراین دریافت مدرک ICDL با قیمت مناسب و دریافت مدرک معتبر بین المللی از دانشگاه شیراز به عنوان راه حلی مناسب در جهت ارتقای علم رایانه ای تمام افراد جویای کار که نیاز به استخدام و کسب درآمد دارند می تواند در نظر گرفته شود.

 دوره icdl دانشگاه شیراز

امروزه مهم نیست که شما به دنبال چه کاری هستید و یا چه تحصیلات دانشگاهی دارید؛ با توجه به نفوذ روزافزون هر چه بیشتر کامپیوترها در محیطهای کاری، یادگیری مهارت های رایانه ای لازم است. هر چه شغل و تحصیلات شما تخصصیتر باشد میزان تسلط شما بر برنامهها و نرم افزارهای کامپیوتری باید بیشتر باشد. در بسیاری از مشاغل تخصصی لازم است متقاضیان حداقل با یک نرم افزار تخصصی در حیطه تحصیلی آشنا باشند. این مهارت باعث کسب امتیاز مثبت برای تصاحب موقعیت شغلی خواهد بود. به عبارت دیگر یادگیری هر چه بهتر کامپیوتر مساوی است با شانس بیشتر برای پیدا کردن شغل مناسب. 
مهارت های هفتگانه رایانه (دوره icdl) طبق استانداردهای در نظر گرفته شده عبارتست از:
1. یادگیری مقدمات فناوری اطلاعات (IT)
2. یادگیری ویندوز(Windows)
3. یادگیری واژه پرداز (Microsoft Word)
4. یادگیری صفحه گستر (Microsoft Excel)
5. یادگیری پایگاه داده (Microsoft Access)
6. یادگیری ارائه مطلب (Microsoft PowerPoint)
7. یادگیری اینترنت (Internet)


 
در حقیقت آی سی دی ال (ICDL)، گواهینامه ای است بین المللی که دریافت آن به معنی رسیدن به درجه ای از مهارت در کار با رایانه است که فرد توانایی های اصلی و مهارت های مقدماتی کار با رایانه را دارد  که این مدرک در سراسر جهان اعتبار دارد. یادگیری آی سی دی ال بسیار آسان است و فقط نیاز به شناخت نرم افزاری و سخت افزاری رایانه دارد.
در سال 1995، انجمن جوامع حرفه ای انفورماتیک اروپا (CEPIS) یک گروه ویژه تحت حمایت مالی اتحادیه اروپا ایجاد کرد که هدف آن، دستیابی به روشی برای ارتقای سطح مهارتهای IT در سراسر اروپا بود. این گروه ویژه در سال 95 و اوایل 96، آزمونهای آزمایشی، برگزار کردند تا اینکه سرانجام در سال1996، گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر (ECDL) در سوئد ارائه و به تدریج در سراسر اروپا و سپس در سطح بین المللی مطرح شد. در حال حاضر ICDL به مدرک استانداردی تبدیل شده که در کشورهای متعددی کاربرد دارد. بنیاد گواهینامه اروپایی راهبری کامپیوتر، برنامه درسی را تعیین کرده و آن را دائما به روز رسانی می کند تا اطمینان حاصل شود که دروس آن با دنیای کار و پیشرفتهای انجام شده در زمینه فناوری، هماهنگ است. میزان پذیرش از آموزش ICDL در کشورها، به طور روز افزونی در حال رشد است و در حال حاضر بسیاری از افراد و شرکتها، این گواهینامه را معیاری برای سنجش مهارتهای کامپیوتری می دانند .سازمانهای حمایت کننده از ICDL، در بخش وسیعی از صنعت و دانشگاه فعالیت می کنند. علاوه بر آن، این گواهینامه مورد حمایت اتحادیه اروپاست که استانداردها و سطح کیفیت را در سراسر اروپا تضمین می کند.
گروه الگوریتم اول با تدوین دوره ای منطبق بر استانداردهای معتبر سعی بر ارائه جامع دوره ICDL کرده است. پس از قبولی در آزمون تستی این دوره مدارک معتبری به زبان های فارسی و انگلیسی توسط دانشگاه شیراز به عنوان یکی از معتبرترین دانشگاه کشور و بزرگترین دانشگاه جامع جنوب کشور صادر خواهد گردید. افرادی که نیاز به گذراندن دوره ICDL و دریافت مدرک معتبر جهت استخدام یا مهاجرت دارند به عنوان هدف تدوین این دوره در نظر گرفته شده اند که علاوه بر یادگیری کامل مهارت های هفتگانه مدرک معتبری را پس از قبولی دریافت کنند. 
علاوه بر افراد جویای  کار بسیاری از افرادی که در سالهای گذشته به استخدام شرکتها و سازمانها در آمدهاند امروز با تغییر سیستمهای اداری و مدیریتی برای یادگیری کامپیوتر باید آموزش های مهارت های رایانه را فراگیرند و خود را با دانش روز هماهنگ کنند. بسیاری از نرم افزارها و مهارت های کامپیوتری مدام به روز شده و تغییراتی در آنها به وجود میآید که لازم است افراد بنا بر شغل و جایگاه خود با این تغییرات آشنا شده و دانش خود را به روز کنند.
افرادی که به سواد کامپیوتری بالایی دارند افراد کارآمدتر و مفیدی در محل کار هستند. این افراد میتوانند  وظایف محوله را به خوبی انجام داده و یا به عبارتی برای محیط کاری کارآمدتر و مفید تر از دیگر همکاران خود عمل کنند. باید پذیرفت که امروزه سازمانهای جهانی داشتن علم کامپیوتر را یکی از واجبات تمامی جوامع میدانند و معتقدند افرادی که علم و دانش کامپیوتر ندارند بی سواد هستند. کارمندانی که با پیشرفتهای دانش کامپیوتر پیش میروند میتوانند خود را با هر تغییر و تحولی وفق دهند. این ویژگی باعث میشود این افراد جز پیشتازان عرصه فناوری و دنیای دیجیتال باشند.
ضمن تمام این مطالب باید اذعا داشت که برای یادگیری کامپیوتر و برنامههای کاربردی آن از جمله آفیس شما نیاز به هیچ پیش زمینه‌ای نداشته و میتوانید به راحتی ار مراکز معتبر این آموزش ها را فرابگیرید و مدرک معتبر دریافت کنید. 



خبرنامه - شبکه های اجتماعی